Sacraboar
Sammlung
Du musst angemeldet sein
Über das Spiel
Um dies zu bewerkstelligen, stehen dem Spieler sieben verschiedene Einheiten und 16 unterschiedliche Zauber zur Verfügung, vier Gebäudetypen bilden die Basis eines jeden Camps. Die unterschiedlichen Fähigkeiten der Einheiten sowie die vielseitigen Zauber, mit denen man seinen Kriegern zusätzliche Macht verleihen oder sie gegen Angriffe des Gegners schützen kann, erlauben unterschiedlichste Verteidigungsstrategien und Angriffstaktiken. Jedes Gefecht ist somit neu, jeder Kampf eine individuelle Herausforderung.
Mit 18 frei wählbaren Schwierigkeitsgraden lässt sich das Gameplay an jeden Spielerlevel optimal anpassen – Spielspaß ist in jedem Fall garantiert. Neben den direkten Gefechten gegen die KI-Gegner bietet das Spiel zudem einen umfangreichen Mehrspieler-Modus über LAN oder das Internet. Auch in diesem Modus gibt es in Spielerligen unterteilte Schwierigkeitsstufen, damit Einsteiger wie Profis jederzeit voll auf ihre Kosten kommen.
Systemanforderungen
Noch haben wir keine Systemanforderungen für dieses Spiel eintragen können oder es sind noch keine bekannt.
Steam Nutzer-Reviews
Nicht Empfohlen
44 Std. insgesamt
Verfasst: 24.09.14 20:18
2 Gebäude bauen, 5 Einheiten herstellen, zum Gegner laufen, Schwein klauen und zurückbringen. Kein Rohstoffsammeln, Keine große Auswahl von Gebäuden, Einheiten oder Strategien. Keine Geschwindigkeit oder Spannung.
Ich kann es nicht empfehlen.
Weiterlesen
Empfohlen
674 Std. insgesamt
Verfasst: 23.07.20 01:36
Weiterlesen
Nicht Empfohlen
27 Std. insgesamt
Verfasst: 06.02.19 22:37
Weiterlesen
Nicht Empfohlen
68 Std. insgesamt
Verfasst: 21.04.18 21:00
Weiterlesen
Nicht Empfohlen
46 Std. insgesamt
Verfasst: 06.09.15 20:52
They added some neat elements, like a spell system to disable or weaken your opponents or buff your own.
The only resource in the game immediately replenishes when a unit dies, this combined with no fog of war means the game leans toward action rather than strategy.
The main menu system was not very well designed (options were hard to read), and a few times the game would crash on its menus or on exit.
Despite some of these neat additions, I didn't really feel the game had very much depth. There weren't many unit types and it seems like there's only a few different ways to play the game. A lot of time is either a mad rush for their pig or chasing after your own. The bots varied from incompetent to incredibly difficult.
I didn't get a chance to check out multiplayer, but for a game this obscure, I don't think there's a lot of people playing. EDIT: I checkd out multiplayer, its just Local Area Network. Sad, because not only is that not a very common way to play any more (without special programs like Himatchi), but it means there's no ladders or neat things we see in other RTS games like Starcraft.
But hey, if you wanna see all the RTS's out there, this one has a few new neat mechanics to give you some fun for a while. But if you are looking for an RTS to get serious about, I'd probably keep searching.
Weiterlesen
Nicht Empfohlen
58 Std. insgesamt
Verfasst: 10.12.14 17:53
Weiterlesen
Nicht Empfohlen
16 Std. insgesamt
Verfasst: 25.11.13 21:04
I'd say try it if you don't have any other games at all and you like RTS but I even think F2P options are higher quality.
It's not that horrible, but I would not even play it if it was free it's so sub-par.
Weiterlesen
Empfohlen
80 Std. insgesamt
Verfasst: 18.07.12 17:14
After doing the tutorials and starting a real game, the quickest thing that stood out, is there's no standard resource gathering. You start with set gold, and you gain more by turning builder units into towers, that just instantly give a set amount of gold. But towers must be so far away from each other and maps are small, so there's a fight for territory constantly. You could also turn those builders into spell towers, which are global use, but with a long-cooldown, and every one is pretty damn strong.
So the building itself is quite novel, but then army mechanics are pretty light. There's no tech tree, and no fog of war. Just watch what the other guy's doing, and make counters. All small army/lone unit stuff.
If a unit dies, you get back all the gold from it, and can build a new one at your base within 3 seconds.
I'd have to play more to get a broader sense of tactics, but it's just really different from most RTS games out there.
Weiterlesen
Nicht Empfohlen
6432 Std. insgesamt
Verfasst: 09.04.12 00:27
Weiterlesen
Release:30.10.2009
Genre:
Echtzeitstrategie
Entwickler:
Makivision
Vertrieb:
Rokapublish
Engine:keine Infos
Kopierschutz:keine Infos
Franchise:keine Infos
Einzelspieler
Mehrspieler
Koop
Kein Prisoner hat oder wartet auf das Spiel