DLC Prison Architect - Undead
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Über das Spiel
Liste der Merkmale (auch im „Escape Mode“ verfügbar)
Willkommen auf dem Friedhof
Dieser brandneue Schnellbauraum befriedigt die Bedürfnisse deiner Insassen nach Freiheit und Komfort und lässt sie 12 Stunden lang entspannter wirken. Aber pass auf, wenn du Grabsteine hinzufügst, da sie leicht die friedliche Atmosphäre stören können ...
Die Toten erheben sich
In Undead ist niemand sicher. Und es gibt viele Möglichkeiten, sich zu infizieren. Ein Insasse kann erkranken, andere können von einem unfreundlichen Untoten gebissen werden ... Oder eine Horde infizierter Insassen erhebt sich direkt auf dem Friedhof. Gefängnisleiter haben keine Gewalt über infizierte Einheiten: Sie handeln und bewegen sich unabhängig im Gefängnis, bis sie gestoppt werden. Insassen und Wachen können versuchen, sie abzuwehren, aber wenn sie dabei versagen, schließen sie sich der tödlichen Horde an!
An wen wendest du dich dann? Kopfgeldjäger!
Wenn die Situation abzurutschen droht (und das wird sie garantiert) und dein Gefängnis den Ausbruch nicht mehr aufhalten kann, dann kommt dir der Kopfgeldjäger-Notdienst im Kampf gegen die Untoten zu Hilfe.
Neue Fallen, Techniken und Waffen
Außergewöhnliche Umstände erfordern außergewöhnliche (und kreative) Maßnahmen. Locke die Untoten mit Zombieködern an, errichte einen ummauerten Bereich und schließe sie darin ein! Oder reiß dir die funkelnde Kettensäge unter den Nagel, auf die du schon lange ein Auge geworfen hast! Bei der Abwehr der Horde ist alles erlaubt.
Systemanforderungen
- CPU: Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
- GFX: Nvidia 8600 / Radeon equivalent (2009 era)
- RAM: 6 GB RAM
- Software: Windows 7 64-bit
- HD: 400 MB HD space
- LANG: Englisch, Französisch, Italienisch, Deutsch, Koreanisch, Polnisch, Brasilianisches Portugiesisch, Russisch, Chinesisch (vereinfacht), Spanisch , Niederl?ndisch, Japanisch, Schwedisch, Chinesisch (traditionell), Türkisch
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Steam Nutzer-Reviews
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Verfasst: 10.01.23 07:23
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Verfasst: 16.10.22 10:12
The DLC itself is a lot of fun in warden mode as you survive your own prison slowly turning into a zombie apocalypse, or at least, you would enjoy it if it wasn't for the incredible amount of bugs, the lack of AI scripting against zombies, and what you have to do to make the zombie apocalypse actually happen
So first of all, the bugs
In warden mode, you NEED to equip a weapon to go near a zombie, else you'll literally be blocked off, second of all, you can't be infected as a warden, or your game will crash, third of all, even with a gun, you can't shoot the zombies unless they hit you first AND unless they're a prisoner
Second of all, the AI
The AI acts quite junky at times, when a zombie would walk right to them they wouldn't hit the zombie unless they're hit first, even with an armoured guard, it sometimes just doesn't shoot unless he's hit first. Now for the staff who can't fight back, they're supposed to run but sometimes, they just stand still and do nothing
And finally, to make the zombie apocalypse happen
(i've only played on high difficulty so i could be wrong on some of these things)
At the very early start of the game you get your first few infecteds, I suggest you take them out as your prison isn't large enough yet. Now once you wait until the second wave, you basically have to know where they're going to get infected, once you've reached that area, enable lockdown so no staff could go and kill them, then place workmen near the infected to actually start an apocalypse. (you could literally survive every zombie wave if you don't use lockdown)
Generally, I've tried to have a lot of fun with the DLC but I feel like the bugs really ruin it. I say buy it once they fix the bugs
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Verfasst: 14.10.22 07:06
There's a general assumption that this DLC causes crashes. It does not. The reason why players crashed is that the devs changed the sprites system, too much to explain, which made mods crash the game. The devs immediately fixed it in the following days and re-established the modding support.
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Verfasst: 12.10.22 07:42
what you get in the dlc : Zombies (once in a while zombies will spawn to try and eat folk played for about 13 hours n they didnt get out of there pens they can spawn in and outside your prison)
Bounty hunters : its an emergency service for the zombies but i found that they were only needed on large scale outbreaks
Silent hill vision : there's an overly that darkens the screen i prefare it over the normal fog of war option (use the no electric lights the wall light especially is the best in this mode) it also changes the clock but i use digital lol
2 new dogs : exactly the same as other dogs
New Uniforms : yep the uniform picker finally has a second option this is probably the weakest part of the dlc as its basically not noticable unless you stop and zoom in
and yes it does break your game if your playing with mods that adds sprites (grants mods and other mods that add areas not items should work) my workaround was to opt into the anniversary versions in the beta option (where you verify the files on steam) when you downloaded it boot it up and remove your mods in main menu (it transfers over when you boot up the newest version i scrubbed my subscribes as well but unsure if this helped at all just make sure they are deactivated in game)
play the game as intended without mods for a bit as the base game is prob at its best
4/5 worth the £2 i spent
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Verfasst: 12.10.22 00:23
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Verfasst: 11.10.22 22:39
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Verfasst: 11.10.22 18:39
There is no sense of latent disasters waiting to happen, which i would have expected.
What i would have loved is maybe a prison overhaul, where you are tasked to saveguard zombies instead of prisoners. Logic beeing, that its the first phase of a zombie apocalypse and there is still hope to cure these zombies somehow one day.
This, however, is not it. Its a 3 € for one more prisoner need cashgrab...
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Verfasst: 11.10.22 15:42
On a serious note, I totally didn't write two paragraphs about how stupid paradox is because this broke my game, I fixed it by somehow not realizing a massive update will break mods
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Release:11.10.2022
Genre:
Simulation
Entwickler:
Double Eleven
Vertrieb:
Paradox Interactive
Engine:keine Infos
Kopierschutz:keine Infos
Franchise:keine Infos
Einzelspieler
Mehrspieler
Koop
Kein Prisoner hat oder wartet auf das Spiel