DLC Grim Dawn - Forgotten Gods Expansion
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Notiz
Über das Spiel
Forgotten Gods requires the Ashes of Malmouth DLC to play.
Key Features:
- Enter the Shattered Realm – a brand new game mode will have you face off against Cairn’s foes in ever more challenging shards of an unstable reality. Earn unique rewards and mountains of loot!
- A New Class Mastery – smite your foes with a divine new mastery: the Oathkeeper, which can be combined with the other Masteries, raising the total number of combinations to a staggering 36!
- Rune Augments – Apply a new category of enchantments to your Medals, unlocking powerful mobility skills available to all masteries, including Leap, Teleport and more.
- A Massive Story Chapter – Journey beyond the remnants of the Erulan Empire to dangerous new lands teeming with forbidden secrets. Battle alongside the Witch God cults to vanquish the rising threat of a forgotten god.
- New Environments – Discover foreboding deserts, explore lush oases, survive the heat of a land ravaged by a god’s burning rage, witness the wonders of the Eldritch Realm itself.
- Difficulty Merits – Embrace new challenges by starting the game on Elite or Ultimate difficulty from the very beginning by purchasing Difficulty Merits for your new characters!
- Transmutation – Visit the Inventor to reroll your duplicate Set Items to create new Set Pieces from the same set or entirely different sets.
- Four Factions – Align yourself with one of the three Witch God cults and face off against Eldritch Horrors serving a forgotten power.
- 9 Constellations – Unleash the powers of forgotten gods with 9 new Devotion Constellations that offer even more ways to traverse Grim Dawn’s massive celestial tapestry.
- Collect Hundreds of New Items - Dozens of new Monster Infrequents and Hundreds of Epic and Legendary items are waiting to be added to your collection, including sets exclusive to the game's Roguelike dungeon and the Shattered Realm!
- Expanded Stash – Protect your precious wealth with an additional Personal and Transfer Stash Tab.
- New Nemesis and Super Bosses – The Eldritch Realm houses terrors beyond imagining. Face off against its nemesis for unique loot. Uncover the secrets of the Korvan Basin and unleash a supremely powerful foe.
- A New Rogue-Like Dungeon - the Tomb of the Heretic has been discovered within the Korvan lands. Getting inside, however, may not be so simple!
- Monster Totems - explore every corner of the world to discover Monster Totems that will assault you with waves of foes in exchange for mountains of loot.
Systemanforderungen
- CPU: x86 compatible 2.3GHz or faster processor (Intel 2nd generation core i-series or equivalent)
- GFX: 512MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or better
- RAM: 2 GB RAM
- Software: Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
- HD: 5 GB verfügbarer Speicherplatz
- SFX: DirectX 11 compatible 16-bit sound card
- DX: Version 11
- LANG: Englisch, Französisch, Deutsch, Spanisch – Spanien, Tschechisch, Japanisch, Russisch, Chinesisch (vereinfacht), Brasilianisches Portugiesisch, Italienisch, Koreanisch, Vietnamesisch
- CPU: x86 compatible 3.2GHz or faster processor (Intel 4th generation core i-series or better)
- GFX: 1.5GB NVIDIA GeForce 500 series or ATI Radeon 6000 series or better
- RAM: 6 GB RAM
- Software: Windows 7 / Windows 10
- HD: 5 GB verfügbarer Speicherplatz
- DX: Version 11
- LANG: Englisch, Französisch, Deutsch, Spanisch – Spanien, Tschechisch, Japanisch, Russisch, Chinesisch (vereinfacht), Brasilianisches Portugiesisch, Italienisch, Koreanisch, Vietnamesisch
Steam Nutzer-Reviews
Nicht Empfohlen
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Verfasst: 14.09.21 16:53
Hatte man vorher z. B. nur Ashes of Malmouth und Crucible konnte man auch mit jemand zusammen spielen der Crucible nicht hatte.
Kauft man jetzt Forgotten Gods und spielt mit einem Charakter aus Ashes of Malmouth wird dieser scheinbar in einen Charakter von Forgotten Gods umgewandelt. Somit ist es NICHT möglich mit jemand zusammenzuspielen der Forgotten Gods nicht hat! Schaltet man bei Steam das DLC ab so sind beim nächsten Spielstart alle Charakter die man in Forgotten Gods gespielt hat "unsichtbar" und stehen nicht zur Auswahl ! Aktiviert man Forgotten Gods wieder (wobei hier wieder ein Download von ~3GB fällig wird) sind die Charakter wieder da.
Somit zwingt man andere sich Forgotten Gods zu kaufen oder auf seinen alten Charakter zu verzichten !
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Verfasst: 03.05.20 18:58
- Loot unausgewogen und passt so gut wie nie zum Char den man grad spielt
- zu viel Nebel: Ich kaufen keine High End Grafikkarte, um dann permanent eingenebelt zu werden (idiotisch) (grimCam funktioniert bei mir nicht)
- Bosse total unausgewogen speziell wenn man einfach nur auf normalem Schwierigkeitsgrad durchspielen will (siehe Ramzul, für mich mit meinem Gear nicht machbar, aber questmäßig ein Showstopper, da ich ihn töten muß)
- Crucible und Eldritch Rifts sind meiner Meinung nach nur im Spiel um die oben erwähnte Lootschwäche auszugleichen. Ich laufe lieber im Spiel rum und erfülle storymäßig passende Quests anstatt in der immer gleichen Umgebung ala Tower Defence Games am Fließband Gegner zu grillen.
- Die Grafik selbst ist klasse (bis auf den häufigen Nebel, Wettereffekte abstellen bringt nix) und prinzipiell wäre das Spiel genau mein Ding, aber ich ich hab zum Rumprobieren und Dauergrinden einfach zu wenig Zeit. (Beruf geht vor)
Wer Bock auf ausuferndes Grinden mit teilweise extrem unfairem Schwierigkeitsgrad hat und viiiiieeeeellll Zeit hat sein Gear entsprechend zusammenzufarmen und zu optimieren, der ist hier genau richtig. Ich muss da leider passen. Schade eigentlich.
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Verfasst: 27.05.19 18:09
Mit "Forgotten Gods" gibt es zwar nur einen neuen Akt (AoM hatte zwei), aber der hat mir echt gut gefallen. Endlich mal keine weiteren Sumpfgebiete, stattdessen Wüsten, Tempel, heulende Höhlen oder Lava überströmte Gegenden. Okay, Wüsten sind zwar nichts Neues, aber in "Forgotten Gods" finde ich sie auf jeden Fall schöner und abwechslungsreicher gestaltet als z.B. in Titan Quest. Schön ist, dass man dieses Addon gleich nach Ende des 1. Akts beginnen kann.
Gut finde ich auch die neue Klasse, die einige sehr coole Skills auf Lager hat (Spin2Win sag ich nur :D).
Brandneu sind auch die Runen, die sprichwörtlich mehr Bewegung ins Spiel bringen. Mithilfe dieser Runen kann man z.B. springen oder sich teleportieren. Also das ist schon eine tolle Neuerung.
Bisher hatte Grim Dawn ja nur Roguelike-Dungeons mit einigen Ebenen. Mit diesem Addon gibt es nun endlich ein Endlos-Dungeon, das auch wirklich endlos geht.
Mit dem Transmutations-Feature, kann man nun beim Erfinder doppelte Set-Items in ein anderes Item desselben oder eines anderen Sets umwandeln.
So, nun einige Punkte, die mir nicht so gut gefallen haben:
Leider wurde die bisherige Levelgrenze von 100 nicht weiter angehoben. Auch die maximale Anzahl der Devotionspunkte ist immer noch 55, obwohl einige neue Schreine und Sternbilder hinzugekommen sind. Ein bisschen schade finde ich auch die kurze Spielzeit. Mir hat es zwar echt viel Spaß gemacht, aber ich hätte mir doch noch etwas mehr Umfang gewünscht.
Insgesamt also ein verhältnismäßig kurzes, aber doch sehr schönes Addon.
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Verfasst: 27.03.19 18:23
"Grim Dawn-Forgotten Gods" ist nach "Ashes of Malmouth" die zweite (und leider wohl auch die letzte) große Erweiterung des Action-RPGs Grim Dawn. Zum voraussichtlichen Abschluss von Grim Dawn hat Crate Entertainment jedoch noch einmal ein prall gefülltes Paket geschnürt, welches Ashes of Malmouth in nichts nachsteht.
Während bei Ashes of Malmouth noch die Hintergründe der Invasion der Ätherischen beleuchtet wurden, entfernt sich Forgotten Gods ein wenig von der Hauptstory. Vielmehr werden alte Geheimnisse der Welt Cairn gelüftet und zahlreiche im Hauptspiel begonnene Nebengeschichten fortgeführt. Die drei Hexengötter (Dreeg, Solael, Bysmiel) spielen dabei wohl eine nicht unwichtige Rolle, mehr Informationen zur Story gibt es von mir allerdings nicht ;)
Es gibt auch in dieser Erweiterung wieder eine neue Klasse, den "Oathkeeper". Dieser heilige Krieger ist auf Feuer- und physischen Schaden spezialisiert sowie auf den Einsatz eines Schildes, inklusive dem Werfen des Schildes auf die bemitleidenswerten Gegner. Aufgrund des dualen Klassensystems erhöht sich die Anzahl der möglichen Klassenkombinationen von 27 auf 36, sodass für ausreichend neue Tüftelmöglichkeiten gesorgt sein sollte.
Zudem gibt es den Shattered Realm, einen neuen Spielmodus, welcher im Endeffekt ein unendlicher Dungeon ist. Hier geht es darum, soviele Ebenen wie möglich zu überleben, aufgelockert durch Bossgegner, und das möglichst schnell, um noch bessere Belohnungen zu erhalten. Das alles ähnelt den aus Diablo 3 bekannten Greater Rifts doch frappierend, allerdings war ein solcher Modus wohl ein Herzenswunsch der Community, weshalb Crate Entertainment diesen jetzt auch in Grim Dawn implementiert hat.
Auch ein weiterer Communitywunsch wird erfüllt: Es gibt nun die Möglichkeit, Duplikate zu einem zufälligen anderen Item desselben Sets auszuwürfeln, was es einfacher machen sollte, legendäre Sets zu vervollständigen. Das ist tatsächlich nicht unwichtig, ich habe beispielsweise bislang kein einziges hochklassiges legendäres Set komplett, trotz meiner mittlerweile über 300h Spielzeit.
Natürlich gibt es zahllose neue Items, neue Sets, neue Sternbilder im Devotion-System, neue Superbosse, neue Secrets, neue Fraktionen inkl. fraktionsspezifischer Items, wie man es von einer Erweiterung eben erwartet. Zudem gibt es die neu eingeführten Runen: Diese schalten verschiedene Bewegungs-Skills frei und erhöhen so, geschickten Einsatz vorausgesetzt, die Mobilität und den "Flow" dramatisch.
Untypisch für eine Erweiterung eines ARPG: Es wird keine Anhebung des Maximallevels geben. Die Entwickler begründen das damit, dass unterschiedliche Builds derselben Klassenkombination nur möglich sind, wenn nicht jeder Skill voll ausgebaut werden kann, wofür die maximal verfügbaren Fähigkeitspunkte limitiert werden müssen. Daher bleibt das Maximallevel bei 100, was mir auch ganz recht ist, Stufe 100 ist doch ein schöner Abschluss für einen Char und sieht besser aus als Stufe 105 oder so etwas ;)
Die Erweiterung ist, wie schon das Basisspiel, auf Deutsch verfügbar. Die Übersetzung ist jedoch eine Community-Übersetzung, welche allerdings von hervorragender Qualität ist. Bei einem Patch oder Hotfix kann es aber einige Tage dauern, bis die neue Version der Community-Übersetzung verfügbar ist.
Alles in allem kann ich Forgotten Gods jedem Grim Dawn-Fan nur ans Herz legen. Das Spiel wird vor allem durch die Möglichkeit des Neuauswürfelns von Items, den neuen Endlosmodus "Shattered Realm" und den schon in einem vorherigen Patch hinzugefügten Itemfilter zu einem wirklich rundem ARPG, welches sich nicht hinter Branchengrößen wie Diablo 3 oder Path of Exile verstecken muss.
PS: Wer Anmerkungen oder Kommentare hat, kann dies gerne in die Kommentare schreiben :)
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Verfasst: 27.03.19 17:45
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Verfasst: 24.12.23 01:25
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Verfasst: 21.10.23 22:23
However together the three units (Base Game, Malmouth and Forgotten Gods) are more than the sum of its parts. The game really comes together with this addon. Not necessarily story wise - the story of Forgotten Gods is really disconnected to everything else - but game mechanic wise.
If you played Grim Dawn and Ashes of Malmouth excessively and think to yourself: well nice game but somehow somethings missing - that's the Forgotten Gods addon.
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Verfasst: 08.08.23 11:42
Comment:
A completely different side area with it's own map. And I love it! We finally step into light of the desert and, unlike the Ashes of Malmouth DLC, this one has a charm about it that makes replaying it fun. The layouts are linear with optional side areas and secrets. The lore behind this DLC is super interesting and focuses on a parts that were only hinted at in the main campaign. It also delves into a faction choice you made previously which I find very cool. You get one new class - the Oathbreaker. You know, to fulfill those Captain America shield throwing fantasies. This class fits SO well with the others and most of my builds use it. More quality of life stuff is added including the ability to buy items to unlock Elite or Ultimate on new characters! For the endgame we get the Shattered Realms quest. It is basically maps which you run continually and they help with leveling up, grinding for loot or just that zoom zoom power fantasy. Unlike the Crucible DLC this has a more natural flow with being able to move around more. Definitely a must have for all of the things listed above. The best DLC that Grim Dawn has available!
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If you liked this DLC review you can find more in my Review Corner.
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Verfasst: 25.07.23 00:44
I am an older video game enthusiast. I have played thousands of hours of Diablo 2 solo so when a game preserves that single player approach to ARPGS i cannot help but praise the devs for that.
Seriously the only aspect of Grim Dawn i don't like is the many elemental / physical resistances and resistance retaliation stuff. ITS A LITTLE TOO MUCH AND I FEEL THAT PART COULD HAVE BEEN STREAMLINED A LITTLE BIT.
I hate POE and I despise being a HUMAN CALCULATOR fiddling with my builds and reading around web pages instead of enjoying the game.
Sure you can have enough depth without all of those elements to keep track of. Later in the game it becomes a chore to keep track of all those resistances, resistance reduction, resistance relation whatever. I lose interest with all that jargon on my screen when all i want to do is slay monsters and grab better loot.
Perhaps a patch could introduce even more depth to the Roguelike Dungeon with newer areas, more ENEMIES, more NEW LOOT AND STUFF...
One can always hope right :D
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Verfasst: 26.03.22 22:58
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Verfasst: 26.01.21 23:59
5/10 not enough for a recommendation.
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Verfasst: 08.11.20 13:24
Enemy animations are really well done. And they managed to make a desert not bore me to tears for once.
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Verfasst: 31.10.20 04:32
I was playing this game with a friend, then saw that there was a sale and bought the DLC. After doing so, I found that my friends who only had the base game could NOT join my game anymore and instead got the error message below.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2272599315
If you buy this DLC, your game will become impossible to join for anyone who doesn't have it. You won't even be able to play the base game together anymore.
Vermintide 2 deals with this problem by simply letting people who join the host's game play the DLC with the host. Grim Dawn isn't so pro-consumer.
There is a workaround. Just uninstall the DLC. Then you are no better off than you were before you bought it but the devs have your money.
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Verfasst: 27.10.20 12:12
Adds new class, new locations, new fractions, the soulshard demension (a 75 lvl dungeon for grind and leveling), new bosses, etc etc
What can I say, I like Grim Dawn a lot. The multiplayer is great, and this series is the gift that keeps on giving.
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Verfasst: 24.10.20 08:48
Adds even more Items, Relic, Devo, More Factions, More Quests, Holy Moly just more Content
Also enables you to Transmute item to complete a set
Grab it ( TBH, we neeeeed more People review this DLC)
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Verfasst: 01.10.20 00:29
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Verfasst: 08.09.20 09:04
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Verfasst: 30.08.20 08:01
I'm not gonna do some convincing speech and all.
All I have to say is if you get this DLC, this is basically Grim dawn on steroids.
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Verfasst: 20.06.20 19:49
The good: The new guy that replaced her is ripped.
You can burn the god of the sun with fire.
Story is fine but more content and great new gear and a class.
Pretty good all around.
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Verfasst: 26.05.20 03:03
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Verfasst: 04.05.20 22:23
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Verfasst: 30.04.20 07:54
I literally like everything about the new expansion so far. Have not tried the new arena, though.
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Verfasst: 22.03.20 03:38
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Verfasst: 13.01.20 00:44
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Verfasst: 31.12.19 12:31
There are plenty of new QoL features: you can now transfer money from one character to another, transmute one set piece into another set piece and there’s a lootfilter which you can configure in the bottom left corner of your screen. The lootfilter will allow you to hide items that you don’t want (for example white gear) which will remove clutter on your screen and make looting a lot less tedious.
Like with the base Grim Dawn game and Ashes of Malmouth Expansion, Forgotten Gods features a phenomenal soundtrack with a very catchy main theme and a great track during the last boss fight. The graphics are still the same as there aren’t many ways to improve them due to Grim Dawn running on a Titan Quest engine, though after you’ve played for a bit you might actually love the graphics as they remind of Diablo 2 a lot!
Additionally, if you like reading lore in forms of notes and diary entries there’s plenty of things to discover from the Forgotten Gods expansion. And picking different witch factions makes a difference in terms of special quests and dialogue options.
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Verfasst: 08.12.19 14:05
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Verfasst: 22.09.19 05:14
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Verfasst: 13.05.19 15:58
- possibility to go to elite or ultimate straight away
- Shattered realm runs (like Diablo 3 rifts)
- Lot new items and recipes
- Oathkeeper class, which is quite fun (looks to me like a fiery paladin)
Does not raise the Devotion level or level cap, which is a bit sad.
Also fulfils the aRPG obligation to have a desert-themed act.
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Verfasst: 02.04.19 00:03
- Campaign: Forgotten Gods is not a continuation of the main storyline but rather a spinoff that focusess on the conflict between Kymon's Chosen and the Order of Death's Vigil with a pinch of eldritch gods. The narrative presentation is rather low budget but on the same level as the basegame and Ashes of Malmouth. If you're looking for well developed characters and likeable NPCs you probably won't find any. However, if you like reading lore in forms of notes and diary entries there's plenty of things to discover. While picking different witch factions does make a difference in terms of exclusive quests and dialogue options I wished there had been some conflict in between the different cults, similar to the Kymon's Chosen vs Death's Vigil situation in the base game. Make sure to play Forgotten Gods after AoM unless you want to deal with a serious case of ludonarative dissonance.
- Presentation: The soundtrack is phenomenal as always with a very catchy main theme and an awesome track during the last bossfight. As far as the graphics are concerned there are some improvements in terms of creature and character design. However, compared to the detailed maps AoM had to offer Forgotten Gods falls realtively flat. We've had plenty of dry desert areas and Korvan Architecture in the basegame so in this regard the new expansion offers more of the same. The Eldritch realm however is a truly fantastic tileset that makes me hope for a future expansion set in the Eldritch realm. If you're mainly buying the DLC for sightseeing purposes you might be dissapointed.
- Gameplay: Forgotten Gods improves the Gameplay in pretty much every aspect. New Devotions and an additional mastery allow for a variety of new builds. Thanks to a new rune system every character can now equip mobility spells, making combat feel a lot more exciting. Grim Dawn's combat is mostly centered arround two things. Don't get cornered and learn to disengage early enough so that your health replenishes and you're ready to get into the fight once more. Mobility spells greatly improve these mechanics and contribute significantly to the fluidity of combat overall.
- The Oathkeeper: What shall I say, "spin to win" whirlwind builds and retaliation tanks seem to be what most people will use the Oathkeeper for. Personally, I picked Oathkeeper in combination with Demolitionist, maxing firedamage wherever possible. I started out using a shield but when I stumbled across my first Korvan Helberd I immediately switched to 2 handed melee combat. You see, the Korvan Helberd deals fire, electro, cold, etc dmg instead fo physical dmg. In combinatiion with my tons of +% fire dmg I have never had an easier time breezing through Veteran. I cleave through hords of enemies like a literal hot knife through butter. All that while looking absolutely fabulous in my new Korvan transmogs.
- Shattered Realm: Now this could have been a part of the gameplay section but I feel like it deserves an entire section of its own. Shattered realms are infinity dungeons similar to Diablo III's greater rifts. However so far I have found them to be much more enjoyeable and rewarding due to certain mechanics that add a strategic component to them. There are shrines and pickups that allow you to temporarily buff your character as well as random mutators that change enemy as well as player stats. In addition to that, many shattered reals shards offer unique minigames like "the floor is lava" or "activate X levers". Descening deeper and deeper into the shattered realms while constantly fighting a race against time is a very entertaining way of grinding for loot. And the fact, that you can earn additional skillpoints as well as unique runes and armor in the shattered realm doesn't hurt either.
- Various Quality of Life improvements. You can now transfer money from one character to another, transmute one set piece into another setpiece (which finally helped me to complete the Ultos set after almost 500 hours of gameplay) and there's a well thought out lootfilter that makes grinding for specific items a lot less tedious. I'm still waiting for an autopickup feature for crafting materials though.
Verdict: If you 're a casual Grim Dawn player who's only there to check back on the story and new visuals then Forgotten Gods probably won't be worth the 15 bucks. However, if you enjoyed the earlier installments fo the franchise beyond the time it takes to clear the story or if you've never played Grim Dawn before I highly recoomend you to buy this DLC. With the release of Forgotten Gods Grim Dawn is now a game that's pretty much 100% featurecomplete. Whatever you could possibly want from an isometric hack'n'slash ARPG this games has it.
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Release:27.03.2019
Genre:
Action-Rollenspiel
Entwickler:
Crate Entertainment
Vertrieb:
Crate Entertainment
Engine:keine Infos
Kopierschutz:keine Infos
Franchise:keine Infos
Einzelspieler
Mehrspieler
Koop
Kein Prisoner hat oder wartet auf das Spiel