Wie versprochen wurde heute der neue Patch für Armed Assault veröffentlicht. Der ist auch diesmal nicht BETA, sondern der Final Patch. Eine kleine Überraschung bietet der neue Patch, nicht Versionsnummer 1.12 sondern 1.14 lautet er. Wir sind wirklich sehr gespannt, ob er einwandfrei funktioniert und keine Nachbesserungen bedarf. Ihr auch? Na dann ran, downloaden und ausprobieren.
Der neue Patch umfasst fast alle Änderungen der voran gegangenen BETA Patches und bügelt die in den Patches auftretenden Fehler aus. Dazu fällt auch die enorme Sichtweite auf, die ist so klar gegenüber der alten 1.08 Version. Schauts euch an!
UPDATE HIGHLIGHTS - MAIN NEW IMPROVEMENTS AND FIXES Compared to v1.08!
General
- Newly adjusted default field of view
- Improved performance (up to 100% increase in frame rate depending on scene, video settings and graphics card)
- Significant optimizations with large view distances
- New scripting functions (string manipulation, multiplayer synchronization)
- Further improved recoil
- Improved airplane turn dynamics simulation (including improved rudder simulation)
- Fixed clipping issues with 16:9 or TrippleHead displays
Multiplayer
- Numerous voice over net and multiplayer related fixes and improvements
- BattlEye anti-cheating system
AI
- AI bridge pathfinding much improved
- Many combat AI improvements and tuning
- Fixed some bugs in the AI target recognition both visually and aurally
Stability and Compatibility
- Fixed compatibility issues with Vista x64 platform with 4 GB RAM
- Fixed Out Of Memory problems caused by exhausting 32b virtual address space
- Fixed compatibility problems caused by various copy protections used
- Fog is rendered correctly on DX10 generation cards
New content
- ArmA Warfare
- Southern Sahrani
- Desert Marines
- Woodland Army soldiers